REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ME FLORE

 

 

I. Postanowienia ogólne

 

1.  Sklep internetowy pod adresem https://meflore.pl/ prowadzony jest przez:

Anetę Florczyk, prowadzącą działalność gospodarczą w Krakowie, ul. Zamknięta 10 lok. 1.5, 30-554 Kraków, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 6783186891, REGON: 387230970.

Kontakt: kontakt@meflore.pl

 606-642-454

 

2. Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego, w tym w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, zasady zawierania umów sprzedaży przy pomocy oprogramowania sklepu, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron oraz zasady postępowania reklamacyjnego.

3. Słowniczek pojęć używanych w Regulaminie:

Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Towar zostanie przygotowany do dostarczenia go Klientowi.

Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Klient - osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osoba prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu w celu zawarcia Umowy Sprzedaży.  W przypadku osób fizycznych Klientami nie mogą być osoby nieposiadające zdolności do czynności prawnych. Ważność umowy zawartej przez osobę ograniczoną w zdolności do czynności prawnych zależy od zgody jej przedstawiciela ustawowego.

Konsument - osoba fizyczna zawierająca w ramach Sklepu umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień.

Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności ilości Towarów.

Płatność online - płatność dokonywana przez Klienta za pośrednictwem systemu Przelewy24.

Punkt Odbioru Towarów - punkt prowadzony przez Sprzedawcę, w którym można odebrać zamówienie zrealizowane przez Sklep, znajdujący się w Krakowie przy ul. Zamkniętej 10 lok. 1.5.

Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osoba prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca-konsument – osoba fizyczna zawierająca za pośrednictwem Sklepu umowę bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą tej osoby, ale gdy z treści Umowy Sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.

Sklep – sklep internetowy prowadzony pod adresem https://meflore.pl/, wraz ze wszystkimi funkcjonalnościami udostępnionymi Klientom za pośrednictwem strony internetowej.

Sprzedawca – właściciel Sklepu -  Aneta Florczyk, prowadząca działalność gospodarczą w Krakowie, ul. Zamknięta 10 lok. 1.5, 30-554 Kraków, NIP: 6783186891, REGON: 387230970.

Towar – przedmiot przeznaczony do sprzedaży w ramach Sklepu.

Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Towaru zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosownie do cech Towaru – umowę o dzieło.

Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu, w szczególności polegające na  dokonywaniu czynności związanych z zawarciem  i wykonaniem  Umów Sprzedaży, na prowadzeniu Konta Klienta, na udostępnieniu chata do rozmów z obsługą Sklepu, na udostępnieniu formularza kontaktowego oraz na rozsyłaniu newslettera.

 

II. Przyjmowanie i realizacja zamówień

 

1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia przyjmowane są przez obsługę Sklepu w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu oprogramowania Sklepu.

3.  Klient, wybierając określone Towary do Koszyka i wysyłając formularz zamówienia ze wskazaniem m. in. sposobu dostawy i płatności, składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży wybranych Towarów ze Sprzedawcą.

4. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta i po jego zweryfikowaniu przez Sprzedawcę, Sprzedawca wysyła na adres e-mail Klienta potwierdzenie przyjęcia zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Wysłana przez Sprzedawcę wiadomość e-mail zawiera również potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.

Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty za zakupiony Towar najpóźniej w terminie 7 Dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia, chyba że wybrano opcję zapłaty przy odbiorze Towaru. Brak wpłaty w ww. terminie traktuje się jako rezygnację z zamówienia i odstąpienie od Umowy Sprzedaży.

5. W celu złożenia zamówienia Klient powinien:

a) dokonać wyboru zamawianych Towarów poprzez dodanie ich do Koszyka,

b) wypełnić formularz zamówienia poprzez wskazanie: swoich danych osobowych, adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiona faktura (mogą to być różne adresy), sposobu dostawy, sposobu płatności.
6. W razie pomyłki i wskazania przez Klienta błędnych danych, Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedawcę, mailowo lub telefonicznie.

7. Towary dostarczane są jedynie na terytorium Unii Europejskiej.

8. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad.

 

 

III. Ceny Towarów

 

1. Wszystkie ceny Towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu:

a)     podawane są w złotych polskich,

b)     zawierają podatek VAT,

c)     nie zawierają kosztów dostawy.

2. Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub warunków akcji promocyjnych.

4. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.

5. Koszty dostawy uzależnione są od rodzaju (wartości) Towaru i wybranego sposobu dostawy. Tabela kosztów dostawy i opcje dostawy zamieszczone są na stronie internetowej Sklepu.

 

IV. Czas realizacji zamówienia, dostawa Towaru

 

1.  Czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni:

- od zaksięgowania należności za zamówiony Towar (w przypadku płatności przelewem tradycyjnym),

- od autoryzacji transakcji (w przypadku Płatności online),

- potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę (w przypadku płatności przy odbiorze Towaru).

2. Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się czasu dostawy Towaru, zależnego od wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia. Dostawa Towaru przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym, o czym informujemy na stronie Sklepu.

 

V. Formy płatności

 

1. Klient może zapłacić za zamówione Towary z dostawą na terytorium Polski:

- przelewem tradycyjnym,

- poprzez Płatność online,

- bądź przy odbiorze Towaru. 

2. Zamówienia z dostawą poza terytorium Polski nie mogą być opłacane przy odbiorze Towaru.

3. W przypadku wybranych Towarów, w szczególności Towarów przygotowywanych na indywidualne zamówienie lub personalizowanych, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie, o czym informuje na stronie Sklepu w opisie danego Towaru.

 

 

VI. Reklamacje, odpowiedzialność za wady Towaru

 

1. Jeżeli otrzymany przez Klienta Towar ma wadę fizyczną lub prawną, Klient, będący Konsumentem, może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu  rękojmi – na zasadach i w terminach opisanych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (art. 556 i n.).

2. W takim przypadku Klient powinien odesłać Towar na adres Sprzedawcy (ul. Zamknięta 10 lok. 1.5, 30-554 Kraków) lub zwrócić Towar osobiście do Punktu Odbioru Towarów.

3. Do reklamowanego Towaru należy dołączyć dowód zakupu (nie musi to być paragon) oraz opis stwierdzonej przez Klienta wady Towaru i wybrany sposób realizacji reklamacji.

4. Sprzedawca, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego Towaru, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku. Koszty związane z odesłaniem Towaru reklamowanego (przesyłka ekonomiczna), Sprzedawca zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z procedurą opisaną w Rozdziale VIII Zwrot należności Klientom. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

5. W przypadku gdy Klientem nie jest Konsument, strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru. W celu uniknięcia wątpliwości – odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru jest wyłączona również wobec Przedsiębiorców-konsumentów. Powyższe wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest ograniczone przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, m. in. wedle których:

- wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym;

- jeżeli z powodu wady prawnej rzeczy sprzedanej kupujący jest zmuszony wydać rzecz osobie trzeciej, umowne wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi nie zwalnia sprzedawcy od obowiązku zwrotu otrzymanej ceny, chyba że kupujący wiedział, iż prawa sprzedawcy były sporne, albo że nabył rzecz na własne niebezpieczeństwo.

6. Klient może zgłaszać również reklamacje dotyczące Usług. Takie reklamacje można zgłaszać w szczególności pocztą elektroniczną na adres kontakt@meflore.pl. Reklamacja powinna zawierać adres elektroniczny Klienta, o ile reklamacja została wysłana z innego adresu, oraz szczegółowy opis problemu. Reklamacje spełniające powyższe wymagania zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego.

 

 

VII. Prawo odstąpienia od umowy – dotyczy Konsumentów oraz Przedsiębiorców-konsumentów

 

1. Zgodnie z przepisem art. 27 oraz art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą-konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – w przypadku umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje rzecz, będąc zobowiązaną do przeniesienia jej własności, lub od dnia zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów.

2. W celu odstąpienia od umowy Klient powinien złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu, którego wzór został zawarty w Załączniku nr 1 do Regulaminu, ale nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie może zostać złożone np. w formie pisemnej – wysłane na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie lub w formie mailowej – na adres kontakt@meflore.pl. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. Klient, który odstępuje od Umowy Sprzedaży, zobowiązany jest zwrócić Towar do Sprzedawcy. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Zwracany Towar należy bezpiecznie zapakować i dostarczyć  na adres Sprzedawcy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania Towaru nie podlega zwrotowi – obciąża Klienta.

5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Klienta płatności, w tym kosztów dostarczenia Towaru (z zastrzeżeniem pkt.6), niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale VIII Zwrot należności Klientom.

6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7.Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. W przypadku przekroczenia terminów odstąpienia od umowy określonych w niniejszym dziale, Sprzedawca odeśle Klientowi zwrócony Towar na jego koszt.

9. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy-Konsumentowi w odniesieniu do umów:

1)   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2)   w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6)   w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7)   w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8)   w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9)   w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10)  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11)  zawartej w drodze aukcji publicznej;

12)  o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13)  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Zgodnie z powyższym, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w szczególności w przypadku, gdy Towar został przygotowany na indywidualne zlecenie Klienta wg jego wytycznych lub został dla niego spersonalizowany (np. Towar zawierający zamówiony grawer).

 

 

 

VIII. Zwrot należności Klientom

 

1. W każdym przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sprzedawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sprzedawcy, zwrot ten następuje niezwłocznie, nie później niż w terminach wymaganych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

2. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient, pomimo wezwania, nie wskaże danych pozwalających na dokonanie zwrotu, a Sprzedawca takich danych, z przyczyn od niego niezależnych, nie posiada. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych.

 

 

IX. Usługi dodatkowe – Konto Klienta, Newsletter

 

1. W celu usprawnienia procesu zakupów w Sklepie Klient może dokonać rejestracji i założyć swoje Konto Klienta.

Rejestracja Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie elektronicznego formularza dostępnego na stronie Sklepu, w którym Klient proszony jest o podanie swoich danych, w tym adresu e-mail oraz hasła do Konta.

Utworzenie i korzystanie z Konta Klienta jest bezpłatne. Do dokonania zakupu nie jest wymagane założenie Konta przez Klienta.

2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia Konta jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z chwilą otrzymania przez Klienta dostępu do utworzonego dla niego Konta.

3. Konto zawiera podane przez Klienta dane osobowe, w tym adresy do dostawy, a także historię zakupów w Sklepie.

W przypadku jakichkolwiek zmian danych umieszczonych na Koncie, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego ich zaktualizowania poprzez odpowiedni formularz udostępniony na Koncie. Klient ponosi odpowiedzialność za wskazanie niepełnych, nieaktualnych lub nieprawdziwych danych.

4. Zabronione jest korzystanie z Konta Klienta przez inne osoby. Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy hasła do swojego Konta i do zabezpieczenia tego hasła przed ujawnieniem osobom trzecim. Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Sprzedawcę, jeśli dostęp do Konta uzyskały osoby niepowołane.

5. Konto Klienta jest prowadzone i utrzymywane przez czas nieokreślony. Klient może w każdym czasie żądać zaprzestania prowadzenia dla niego Konta poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w tym poprzez formularz kontaktowy na stronie Sklepu.

6. Rażące naruszenie niniejszego Regulaminu przez Klienta uprawnia Sprzedawcę do wypowiedzenia umowy o prowadzenia Konta Klienta i w konsekwencji do usunięcia Konta.

7. W razie wyrażenia przez Klienta zgody na stronie Sklepu – poprzez podanie we właściwym polu  swojego adresu e-mail do dostarczania Newslettera – Klient będzie mógł korzystać z usługi dostarczania mu przez Sprzedawcę drogą elektroniczną wiadomości zawierających informacje dotyczące oferty (w tym promocji) Sklepu, a także wydarzeń związanych z promocją towarów i usług oferowanych przez Sklep.

8. Umowa w przedmiocie dostarczania Newslettera jest zawierana przez Klienta i Sprzedawcę w momencie wysłania przez Klienta właściwego formularza ze swoim adresem e-mail, poprzez kliknięcie przycisku „Subskrybuj” lub równoznacznego.

9. Usługa przesyłania Newslettera jest bezpłatna.

10. Umowa o korzystanie z usługi Newsletter jest zawierana na czas nieokreślony. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę o korzystanie z usługi Newsletter w każdym czasie, ze skutkiem natychmiastowym. W tym celu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia do Sprzedawcy, w dowolny sposób pozwalający na identyfikację Klienta. Cofnięcie przez Klienta tzw. „zgody marketingowej”, tj. zgody na przesyłanie informacji handlowych Sprzedawcy za pośrednictwem wiadomości e-mail, jest jednoznaczne z wypowiedzeniem umowy o korzystanie z usługi Newsletter.

 

X. Dane osobowe

 

1. Na stronie Sklepu Klient może być proszony o podanie swoich danych osobowych, które będą potrzebne do realizacji oferowanych przez Sklep usług.

2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do zrealizowania poszczególnych usług (np. zakupu Towarów w sklepie, korzystania z usługi Newslettera, korzystania z usługi prowadzenia Konta Klienta, odpowiedzi na zadawane pytania przez formularz).

3. Administratorem danych osobowych Klientów jest:

Aneta Florczyk, prowadząca działalność gospodarczą w Krakowie, ul. Zamknięta 10 lok. 1.5, 30-554 Kraków,

NIP: 6783186891, REGON: 387230970.

Kontakt: kontakt@meflore.pl.

4.Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym informacje o przysługujących Klientowi uprawnieniach, zawiera Polityka prywatności, do której link znajduje się również na stronie głównej Sklepu.

 

 

XI. Postanowienia końcowe.

 

1. Umowa Sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą i odbywa się według zasad przyjętych w Regulaminie.

2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do Konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu się loginem i hasłem do Konta.

5. Prawem właściwym dla interpretacji i wykonania umów zawieranych za pośrednictwem Sklepu jest prawo polskie. Wybór polskiego prawa nie może jednak skutkować pozbawieniem konsumenta ochrony zapewnianej mu przez przepisy, których nie można wyłączyć w drodze umowy na mocy prawa państwa Konsumenta.

6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2021 r.

7. Zmiany Regulaminu w zakresie świadczenia Usług o charakterze ciągłym – tj. w szczególności w zakresie prowadzenia Konta Klienta oraz usługi Newsletter mogą nastąpić w przypadku:

a) wystąpienia ważnych przyczyn natury technicznej,

b) wystąpienia istotnych zmian organizacyjnych po stronie Sprzedawcy,

b) zmiany przepisów prawa mających zastosowanie do ww. Usług.

8. O zmianie Regulaminu w ww. zakresie Sprzedawca powiadomi Klienta nie później niż 14 dni przed proponowaną datą wejścia w życie zmian poprzez przesłanie na wskazany przez Klienta adres e-mail (wskazany na potrzeby usługi Newsletter lub wskazany w Koncie Klienta) powiadomienia o zmianie Regulaminu wraz z załączonym zaktualizowanym Regulaminem.

9. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym w ww. powiadomieniu, chyba że Klient przed tą datą wyśle na adres e-mail Sprzedawcy oświadczenie o braku zgody na wprowadzone zmiany w Regulaminie i w konsekwencji o wypowiedzeniu którejś z Usług wskazanych w pkt. 7 niniejszego działu.

10. Zmiany Regulaminu nie powodują naruszenia praw nabytych Klientów, w szczególności nie mają wpływu na złożone przed zmianą Regulaminu zamówienia.

11. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych treści:

a) powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych

b) naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub będących niezgodnymi z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, mogących powodować utrudnienia lub czasowe uniemożliwienie Klientom korzystania ze Sklepu.

13. Terminy prac i przewidywany czas ich trwania będzie publikowany, w miarę możliwości, na stronie   internetowej Sklepu przed rozpoczęciem prac.

14. W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego Sprzedawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia działania Sklepu, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.

15. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostępu do Sklepu wynikający z błędnej rejestracji Konta Klienta.

16. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie narusza jakichkolwiek uprawnień Klienta wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późn. zm.) lub przepisów bezwzględnie obowiązującego prawa.

17. Do korzystania ze Sklepu konieczne jest urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji. Do korzystania z niektórych funkcjonalności Sklepu, w tym założenia Konta Klienta, korzystania z usługi Newsletter, a także składania zamówień na Towary, niezbędne jest aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

Załącznik nr 1 do Regulaminu sklepu internetowego.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(dotyczy tylko Konsumentów i Przedsiębiorców-konsumentów)

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

   Adresat: Aneta Florczyk, ul. Zamknięta 10 lok. 1.5, 30-554 Kraków

   Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

 

   Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

 

   Imię i nazwisko klienta(-ów)

 

   Adres klienta(-ów)

 

   Podpis klienta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

   Data

 

(*) Niepotrzebne skreślić.